Ombra esquerra
Escut de Ripollet
[r]
ipollet
a | a | a
Imatge de Ripollet
  Inici |
| | PlÓnol
[Patronat]
   Departaments
      Administració
      Regidoria de Treball
   Edicions
   Fitxa
   Equipaments PMO
      Aules
      Servei d'Ocupaciˇ Local
      Tallers
   PMO virtual
      Correu al PMO
      Impresos
      eFactura
      Contractaciˇ P˙blica
      Licitaciˇ Electr˛nica
   Publicacions oficials
      Acords
      Bans, ordenances i reg.
      Edictes i anuncis
   Serveis
      Activitats ocupacionals
      Noves cases oficis
   Memòria d'actuacions
      Presentaciˇ
      Escoles taller
      Obres i serv. int. social
      Tallers d'ocupació
   Projectes en curs
Augmenta el nombre d'usuaris d'autobús a Ripollet durant el 2019 amb més de 130.000 nous trajectes

Imatge
Les línies 685 (Can Tiana-Montcada), 621 (Barcelona-Santiga), 648 (Bellaterra-UAB-Montcada) i l'e4 Bus exprés a Barcelona són les que més incrementen el nombre de passatgers.

Durant l'any 2019, un total de 2.240.968 persones van utilitzar les 9 línies de bus que donen servei a Ripollet, a través dels operadors Autocars R Font i Sarbus. En termes generals, aquesta dada suposa un increment del 6,39%, que es tradueix en 134.691‬ trajectes més que l'any anterior. El regidor de Mobilitat i Transport Públic, Fran Sánchez, ha valorat aquestes dades de manera positiva "perquè la ciutadania de Ripollet utilitza cada vegada més el transport públic i es mou d'una manera més sostenible". Les línies que més van augmentar durant el 2019 són la 685 (Can Tiana-Montcada), la 621 (Barcelona-Santiga), la 648 (Bellaterra-UAB-Montcada) i l'e4 (Bus exprés Ripollet-Barcelona).

Fran Sánchez veu positiu l'augment de passatgers a totes les línies i destaca, especialment, el 685 de Can Tiana a Montcada, que és el que més puja, un 21, 84%, amb un total de 53.508 usuaris registrats el 2019. Això vol dir, segons el regidor, que no només manté la pujada que va experimentar el 2018 arran de la creació de la Targeta Urbana, sinó que també se sumen les 3.008 persones que van utilitzar aquesta línia a l'agost. Aquesta havia estat una reivindicació per part de les persones que habitualment utilitzen aquesta línia i es va aconseguir posar en marxa el passat mes d'agost, després que l'Ajuntament de Ripollet assumís el seu cost.

Durant l'any passat també va augmentar el nombre d'usuaris de la línia de Bellaterra, amb un increment de l'11,93% i més de 10.000 nous usuaris. La línia de Barcelona al polígon industrial Santiga, amb només dues expedicions d'anada i tornada al dia, ha doblat els usuaris respecte a l'any 2015, registrant 10.885 passatgers.

De l'increment total de 134.691‬ nous trajectes, prop de 90.000 són d'usuaris de la línia E4 de Bus exprés Ripollet- Barcelona, que ha augmentat un 11,10 %.

Demandes de millora del govern municipal
Aquestes dades reforcen bona part de les reivindicacions de millora d'algunes de les línies d'autobús de Ripollet per part del govern municipal, especialment pel que fa a l'E4. Unes necessitats que seran exposades el pròxim dilluns, 27 de gener, durant la reunió fixada amb responsables de l'Àrea d'Infraestructures i Mobilitat del Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya, a la qual assistirà l'alcalde de Ripollet, Jose M. Osuna, i el regidor de Transport i Mobilitat, Fran Sánchez.

NdP


24/1/2020


Ombra inferior

[Icona impressora] Consultar la versió per imprimir.
[Icona email] Envia aquesta informació per email






ripollet.cat

SEU-e PMO
PMC
PAME
PAME
Ombra inferior
Ombra dreta

Desenvolupa i redacta: Serveis informàtics & Regidoria de Comunicació  |  2008 © Ajuntament de Ripollet - 93 504 60 00

Amb el suport i confinanšament de:

Consell Comarcal      Diputaciˇ de Barcelona      Fons Europeu

Generalitat de Catalunya      Ministerio de Trabajo y Seguridad Social      Servei CatalÓ Ocupaciˇ