Ombra esquerra
Escut de Ripollet
[r]
ipollet
a | a | a
Imatge de Ripollet
  Inici |
| | Plànol
[Ocupació]
   Departaments
      Administració
      Regidoria de Treball
   Edicions
   Fitxa
   Equipaments Ocupació
      Aules
      Servei d'Ocupació Local
      Tallers
   Ocupació virtual
      Correu a Ocupació
      Impresos
      eFactura
      Contractació Pública
      Licitació Electrònica
   Publicacions oficials
      Acords
      Bans, ordenances i reg.
      Edictes i anuncis
   Serveis
      Activitats ocupacionals
      Noves cases oficis
   Memòria d'actuacions
      Presentació
      Escoles taller
      Obres i serv. int. social
      Tallers d'ocupació
   Projectes en curs
El carrer de Sant Sebastià encara ja la segona fase d'urbanització

Imatge
Aquest matí, l'alcalde de Ripollet, Jose M. Osuna, acompanyat per l'arquitecte tècnic, Oriol Bayó, ha visitat el barri de Tiana, per comprovar com han quedat les obres de la primera fase de reurbanització del carrer de Sant Sebastià, entre Lepant i Concòrdia, recentment finalitzades. Osuna ha aprofitat per parlar amb alguns veïns, que s'han mostrat molt satisfets i han comentat alguns detalls dels acabats. El carrer encara ja la segona fase de reurbanització, fins a la carretera de l'Estació, que podria tenir un cost de fins a 1,5 milions d'euros.

Aquest primer tram, petit en comparació amb la resta de carrer pendent d'urbanitzar, ha solucionat, com ha explicat l'alcalde, "un problema important, endèmic i històric, relatiu a una manca de connexió adequada de clavegueram dels seus habitatges amb problemes diaris i continus, especialment quan plovia". L'alcalde ha recordat que les obres es van haver de parar durant l'estat d'alarma i que es van encarir fins als 540.000 €, pel tractament de les 300 tones de fibrociment que es van extreure del subsòl del carrer. L'encariment del projecte, que incloïa actuacions de clavegueram, enllumenat, sistema elèctric, gas i aigua, ha fet que no s'hagi pogut dur a terme el soterrament de línies aèries de llum i telèfon.

Segona fase d'urbanització
La segona fase, molt més llarga, va des del carrer Concòrdia a carretera de l'estació, però tal com ha explicat l'arquitecte tècnic, no hi ha problemes de pendent i pròximament es faran cales per acabar de definir el projecte executiu. Es preveu que les obres tinguin un cost d'entre 1,2 i 1,5 milions d'euros. Així, el primer semestre de 2021 es destinarà a revisar el projecte, intentant anticipar possibles problemes, principalment el de l'amiant, partint de l'experiència de la primera fase. També es vol compartir el projecte amb els veïns i veïnes, per tractar aspectes com les zones verdes, les voreres o l'aparcament.

El plantejament, com ha explicat l'alcalde, "és anar adequant i dignificant diferents barris de Ripollet, en aquest cas, el de Tiana, un barri on són molt necessàries aquestes inversions".

NdP


20/11/2020


Ombra inferior

[Icona impressora] Consultar la versió per imprimir.
[Icona email] Envia aquesta informació per email






ripollet.cat

SEU-e Ripollet
PAME
Ombra inferior
Ombra dreta

Desenvolupa i redacta: Serveis informàtics & Regidoria de Comunicació  |  2008 © Ajuntament de Ripollet - 93 504 60 00

Amb el suport i confinançament de:

Consell Comarcal      Diputació de Barcelona      Fons Europeu

Generalitat de Catalunya      Ministerio de Trabajo y Seguridad Social      Servei Català Ocupació